reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Slančík

Michal Slančík

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šéfredaktor internetového denníka Inet.sk, člen občianskeho združenia Internet pre všetkých Zoznam autorových rubrík:  AktuálneAnimeInternetMédiáZo súkromiaNezaradené

reklama

Médiá

Slovenské IT médiá ponúkajú nekvalitný obsah

Michal Slančík

Slovenské IT médiá ponúkajú nekvalitný obsah

Už je to deväť mesiacov, čo som vstúpil do sveta plného zhonu, dezinformácií, nezmyselných tlačových správ a podobne. Áno, reč je o redaktorskom chlebíčku, ktorý je plný prekvapení, nedorozumení, vysvetľovania a najmä neustáleho honu za informáciami. Ale v mojom spote sa nechcem venovať tomuto chlebíčku, ale médiám samotným a konkrétne tým internetovým, ktoré sa nás snažia informovať o novinkách v obore IT. Lebo za tých pár mesiacov som mal možnosť zistiť, že tieto médiá trpia na akútny nedostatok kvalitného obsahu. Ale prečo je to tak?

  • 14. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 33
Mojsejovci verzus Superstar: Kto vyhrá?

Michal Slančík

Mojsejovci verzus Superstar: Kto vyhrá?

Nedávno som sa zamyslel, že čo budú robiť finalisti (myslím finálovú desiatku, resp. dvanástku) týchto reality show, keď tento cirkus okolo nich prestane. Mojou snahou bolo zistiť, ktorá show dáva väčšie šance ďalšieho uplatnenia, i keď už finalisti zmiznú z obrazovky. A na čo som prišiel?

  • 13. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Mojsejovci KVÍZ ŠOU alebo zosmiešnenie Markízy v priamom prenose!

Michal Slančík

Mojsejovci KVÍZ ŠOU alebo zosmiešnenie Markízy v priamom prenose!

Pôvodne som sa o tejto reality show nechcel vôbec vyjadrovať, ale keď som v nedeľu zhliadol reláciu, ktorá je s ňou spojená, mal som z nej naozaj veľmi zmiešané pocity. Preto nečakajte moje názory na Mojsejovcov, súťažiacich či samotnú reality show, lebo o tých dnes nechcem písať. Venovať sa chcem len sprievodnej relácii Mojsejovci KVÍZ ŠOU a jej technickému prevedeniu.

  • 11. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 29
reklama
SkryťZatvoriť reklamu