reklama

Mojsejovci KVÍZ ŠOU alebo zosmiešnenie Markízy v priamom prenose!

Pôvodne som sa o tejto reality show nechcel vôbec vyjadrovať, ale keď som v nedeľu zhliadol reláciu, ktorá je s ňou spojená, mal som z nej naozaj veľmi zmiešané pocity. Preto nečakajte moje názory na Mojsejovcov, súťažiacich či samotnú reality show, lebo o tých dnes nechcem písať. Venovať sa chcem len sprievodnej relácii Mojsejovci KVÍZ ŠOU a jej technickému prevedeniu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Reality show Mojsejovci, čo je taká svojská slovenská obdoba reality show Big Brother, rozhodne nie je mojou obľúbenou formou zábavy. Predtým som z tejto šou videl len pár útržkov, ktoré ma nejako zvlášť extra neuchvátili. Včerajšok bol však iný a ja som konečne videl celú reláciu. A keďže Vilo na jej konci upozornil, že v nasledujúcej sprievodnej relácii sa dozvieme, kto chcel ako prvý opustiť šou a to už po pár dňoch, tak som neprepol a počkal na začiatok tejto relácie.

Reláciu Mojsejovci KVÍZ ŠOU moderovala Vera, ktorá mi pripadala na začiatku nervózna a jej prejav bol miestami až kŕčovitý. Našťastie v priebehu relácie sa jej výkon zlepšil, ale to sa nedá povedať o samotnej relácii. Vera po pár úvodných slovách odovzdala slovo Vilovi, aby dokončil to, čo sľúbil na konci predošlej relácie. A práve tu nastal môj šok.

Rozhovor medzi Vilom a Verou sa totiž uskutočnil pomocou videokonferencie cez internet. Na tom by nebolo nič zlé, keby rýchlosť videa nebola len 5 fps (frames per second, teda obrázkov za sekundu. Dojem plynulého obrazu sa pritom dá dosiahnuť už pri 24 fps, častejšie sa však používa 30 fps a vyššie), teda aspoň mne to tak pripadalo. Takže som videl len trhané video, ktoré sa určite aspoň raz na pár sekúnd zaseklo. Aj samotná kvalita videozáznamu bola dosť zlá, ale nanešťastie nebola na tomto zázname tým najhorším.

Naozaj nechápem, prečo taká „veľká“ televízia uskutočnila videokonferenciu cez internet, keď nedokáže zabezpečiť ani jej dostačujúce technické zabezpečenie. Žeby si Markíza nemohla dovoliť kvalitný vysokorýchlostný internet a kvalitnú web kameru (aspoň mne to pripadalo ako z web kamery)? Vlastne by ma zaujímalo, prečo to neurobili klasickým LIVE prenosom (telemost a podobne), alebo chceli byť prvou televíziou, ktorá uskutočnila videokonferenciu cez internet? Ak áno, tak musia uznať, že to bolo maximálne fiasko a opäť si len pošramotili už aj tak zlú povesť, ktorú u mňa majú za podobné prešľapy. Nechápem, prečo si to predtým neodskúšali, aby videli aké to je otrasné, alebo prečo nedali len fotografiu so zvukovou stopou. Potom by sa nemusel Vilo ospravedlňovať za zníženú kvalitu prenosu. Naozaj si myslím, že oveľa lepší dojem by som mal zo statickej fotky Vila ako sledovať trhané video. Ale to je ich vec, ja som sa aspoň opäť utvrdil v názore, že v Markíze pracuje banda neschopných ľudí.

Ale späť ku kvízu, ktorý by mal byť hlavnou náplňou relácie. O hodnote cien, ktoré ste mohli vyhrať, sa nebudem radšej vyjadrovať. Veď niektorí zo súťažiacich divákov sa im dokonca potešili a budú „obľúbení v kolektíve“. Ja osobne by som kvôli týmto cenám do tejto relácie nezavolal a najmä preto, keď musím odpovedať na otázky typu: „Čo mala Nora oblečené?“ Škoda peňazí. O samotnej reality show napíšem neskôr, ale ešte im chcem dať jednu šancu, lebo len teraz to „naberá tie správne grády“. A snáď aj tú videokonferenciu nejako lepšie zrealizujú, lebo súčasný stav je otrasný. Čo si o tom všetkom myslíte vy?

Michal Slančík

Michal Slančík

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šéfredaktor internetového denníka Inet.sk, člen občianskeho združenia Internet pre všetkých Zoznam autorových rubrík:  AktuálneAnimeInternetMédiáZo súkromiaNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu